Muqadimah

Muqadimah
AnYwHeRe

14 Julai 2010

Hari YaNg SanGat mEluCukaN....~(;)

Cite ni sal kekasih sejati Briged Bakti
DY 6985

Alkisah......maka t'sbt la ksh@prkara yg plg mlucukan ai ni,.. lbh krg kol 11 pg td, Aku, Akim n Tarmizi kuar p Kota Bharu ngn van yg kt dlm gmbr 2, kitorang p ambik pangkat kt kdai dpn Balai Islam, blk je dr sne aku n shabat2 pn snggah ler kt umah bdin bb nk ambik dye.. Tp dye bru nk mndi time 2..

Aku pn gtaw la kt dye.."Biar aku blik dlu lah, meta ag aku mari ambik mu pulok"..*dlm bhase kelantan ler..pas2 aku pun kuar ler dr kwasan umah dye utk mnuju ke pjabat...

Nk dijadikan cite, smpai jer kt bulatan kg. jambu 2, an yg kitorang naek pn rse cm trsedak n enjin pn mati..

Hbs mnyak ler 2..aku cbe la nk start blik..p misi gagal..
trgerak la aty ni utk call bidin, p mamat 2 off handset plk.. n pk pny pk, si Tarmizi suh call Alami n dgn pntas aku cbe call dye n misi berjaya..
Lbh krg 15 mnt jgk la aku, mizi n akim tgu dye kt tmpat kjadian 2..

Dlm mse 15 mnt 2, pnye la rmai mnusia yg tgk glagat kitorang kt dlm van 2.. bknnya nk dtg tlg!!stress aku..
Pas2 dpt plk malu ble 2 org awek yg lalu k tmpat 2 glakkan kitorang..'bodoh punye awek' ,hrpkan mke jer lawa...

15 mnt da brlalu n nmpk la Cik Alami dan motor merahnyer mnuju ke tmpat kjadian, n aku pn p bli mnyak ngn dye n skali gus tmat la cite sal van ni...T.A.M.A.T('',)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan