Muqadimah

Muqadimah
AnYwHeRe

11 Jun 2010

Yang ku mahukan darimu sayang....

Kepada seorang kekasih hati yang sangat dicintai..
Aku xmnharapkan kau dapat memberikan kemewahan atau harta berjuta, cuma yang aku harapkan kau memberi kasih sayang mu pada ku, jujur dan setia pada ku..percayalah jika cinta mu ada semua itu, aku percaya hubungan kita akan terus kekal..InsyaAllah.

Sudah banyak sangat peluang yang telah aku berikan pada mu..tapi semua itu bagaikan x dihargai..hmm hati mana yang x sakit bila mengenangkan apa yang telah diberikan tidak dipedulikan..

Setiap manusia mempunyai tahap kesabarannya..bila-bila masa je manusia itu akan hilang sabar bila sering kali merasa tercabar..
Begitu juga dengan aku..Aku xmahu perjalanan cinta kita putus buat kali yang kedua sebab aku tahu aku amat menyayanginya... Peluang pertama dan kedua mungkin ada, tapi untuk yang ketiga memang tipis atau tiada langsung...

Sejujurnya aku mengakui yang aku masih belum dapat memberikan 100% kepercayaan pada dia..

Bukan mudah bagi aku untuk mempercayai seorang yang digelar perempuan ni..sudah sejarah hitam tentang perangai perempuan..
Tapi aku xbermaksud untuk mengatakan yang semua perempuan ni sama, cuma ini sebagai satu langkah berjaga-jaga..

Aku berharap satu hari nanti aku akan dapat memberikan sepenuh kepercayaan pada dia demi untuk meneruskan lagi hubungan ni..

Aku sanggup melakukan apa saja demi untuk menjaga hubungan ni...

Luv U syg......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan